TÄVLAR OM VALFRITT IPHONESKAL

Är med och tävlar hos Nathalie om ett valfritt iphoneskal från iphoneskal.se. Har valt skalet nedan för att jag är så himla kär i det! Hoppas verkligen jag vinner :D Delta ni med, här! PUSS OCH KRAM PÅ ER VÅRA ÄLSKLINGAR / MY
Sparkling Series iPhone 4 Case (United Kingdom)
Länken till skalet jag vill vinna: http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1975
Min motivering: Har aldrig besökt Storbritannien men det är något jag absolut vill göra snart, och då måste jag ju vara cool och ha ett snyggt skal med deras flagga. Och om det inte blir snart jag får åka dit, så kan jag ju få längta lite varje gång jag kollar på skalet där på min iphone. Sen så är jag ju discodansare så vad passar inte bättre än lite bling-bling då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0