TÄVLAR OM IPHONESKAL TILL MIN ÄLSKLING

Är med och tävlar hos Emma om ett valfritt iphoneskal från iphone4skal.com. Har valt skalet nedan för att jag är så himla kär i det! Hoppas verkligen jag vinner :D Delta ni med, här! PUSSPUSS/MY
Flowers Frosted Back Case Shell Cover for Apple iPhone 4
Länken till skalet jag vill vinna: http://www.iphone4skal.com/product_info.php?products_id=1072
Min motivering: Älskar färgerna i detta skal, älskar även småblommigt och det skulle pryda min vita iPhone så himla fint. Har tom. kommit på en outfit att ha till så att jag ser riktigt sockersöt ut haha. Detta skalet skyddar även min iphone väldigt bra så att jag slipper lämna in den på lagning igen(som jag fick lov att göra idag...) Fick inte ens en lånemobil så länge så nu får jag leva utan mobil i två-tre veckor. Hoppas alltså att detta inte händer igen och då kan detta skal hjälpa mig! Hoppashoppas, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0