iPhone skal tävling på abbes blogg!!!

Hallå! Bebbe här, för en gångs skull ;) Abbe har en tävling på sin BLOGG där man kan vinna ett iPhone skal från www.iphoneskal.se !! och eftersom jag precis har fått en liten skönhet (även kallad iPhone) så tycker jag att det skulle passa mig perfekt :D jag har valt det här VITA skalet : http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=683
Jag valde det eftersom det är ett väldigt bra skydd till mobilen. Jag är väääldigt rädd om min lilla pärla och är bokstavligen livrädd för att få repor på framförallt skärmen. Därför vore det ju utmärkt om jag kunde få vinna detta skal så jag kan skydda den på det absolut bästa sättet både på fram- och baksidan :D jag har faktiskt letat efter ett sånt här skal länge men har inte hittat något med rimligt pris och nu när jag får chansen att få ett gratis är det ju självklart att jag är med och tävlar ;) både för min och abbes skull såklart som alltid tjatar om att jag ska vara med i tävlingarna på hennes blogg!
Abbe, vill passa på att säga att du faktiskt äär min bästa barndomsvän! Du är den enda som verkligen har varit med mig heeeela livet enda från dag 1. Även fast jag är elak och lat mot dig ibland så vill du vara med mig ändå haha, lite sjukt men uppskattande såklart! :D Pusspusspusss bästa tävlingen :D
Älskar dig muppis! <3
KRAM(som mysen skulle sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0