HEJHÅ SKEPPSPLUNDARE

jag sitter här och är rädd. sterion i köket började precis spela musik utav sig själv och jag är ensam hemma och är rädd!!! den kan inte göra det, tänkte ringa linnea för att hon skulle lugna ner mig men ångrade mig efter en signal!! JAG KLARAR DET HÄR

iallafall så har det varit fint väder hela veckan och jag har stekt framsidan av kroppen men inte baksidan så har en lustig rand, hehehahahihihoho vad kul! f.ö.r.e.s.t.e.n. så har vi ju fått sommarlov och det , förutom att vi inte har haft mycket sommar än så länge exept for this week. nu blir det svengelska vilket brukar be a tecken på that i am trött and should avsluta inlägget. KRAM OCH KISS

fina bilder från abbebbes senaste möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0