ABBYYY TALAR UT OM ÄNNU EN SKRÄCKINJAGANDE UPPLEVELSE... ELLER?

hej igen. okej, denna gång ska jag berätta om ännu en till skräckinjagande upplevelse, eller inte... lite kul faktiskt.
Låg och solade på altanen när jag ser att nånting rör sig i ögonvrån, tittar dit och vad får jag se, en katt? nej, trodde det men nej, öronen stämde inte. En grävling, coolt va? En livslevande grävling går på våran gård men randig svans och små söta öron, hann inte hämta kameran att ta kort men deet hade väl varit något va? Men nu vet ni det så nu ska jag göra något annat. HEJHÅ, HEJDÅ, PUSS OCH KRAM, HELA DAN'
  
hey some pretty awesome pictures. find more on www.uniq.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0