ABBE TALAR UT OM SIN NÄRA-DÖDEN-UPPLEVELSE

Okej. Hej. Skriver nu för att jag måste berätta om min nära-döden-upplevelse igår. Puh! Min syster skulle övningsköra till Borlänge och det gick väl helt okej. Ända tills vi kom till kupolen och hon skulle parkera.. jag sitter där bak och smsar med Bebbe(Linnea) och pappa säger "Ställ dig där framme" och pekar. Men då har min syster redan satt på blinken till höger så hon ba: "VA?" och typ gör ingenting, bara åker rakt fram i en lyckstolpe, så jag skriker och kastar mobilen när vi slår i lyckstolpen, pappa blir asförbannad och min syster börjar grina. Sen står vi där och blockerar vägen för alla andra bilar. Och sen när vi gått ut så här man någon tant säga "Men såg du vad de höll på med? Vad gjorde dom" shit alltså.... får väl trösta mig med att jag lever och jag förhoppningsvis aldrig träffar dom människorna igen!!!!!!
Okej, så nu vet ni vad jag gör på dagarna... PUSSPUSS

woohw!slumpade en bild så här får ni en från 08... haha så snygg/ My eller Abbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0