dålig uppdatering/bilder

Nu var det väldigt längesen jag skrev! men ska börja skriva oftare nu:) lovar!
Mys dator funkar inte så hon har inte kunnat skriva, bara så att ni vet:)
I lördags va jag hos my med emilia, vi hade kul! vi tog kort med emilias kamera så jag tänkte ladda upp några bilder nu.
Ny header kommer snart hoppas jag:) hahaha.

Här kommer lite bilder!


emilia                                                        linnea                      my
HAHAhahaha ful smilegrop på mig där..hahahaha!
Det får räcka:) kanske kommer fler sen.
/Linnea


Kommentarer
Postat av: my

HAHA,bra att du la ut dom uiaf;)

2010-03-16 @ 13:20:20
URL: http://mmmmmy.blogg.se/
Postat av: my

och vi var i fredags.haha

2010-03-18 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0