.m.y.h.i.h.i.

Tja
Pysenmysen här, snart kommer amanda hit.Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men på kvällen följer hon med och kollar på min träning för vi ska nämnligen direkt efter den iväg och träna firskis.Nu ska vi allt få muskler.
Det kostar ju bara 10kr nu på lovet och det är styrkepass idag så vi tänkte pröva på.Ska nog dit någon mer gång i veckan med linnea(?) det var det som var bestämt i alla fall.

Igår åkte jag i backen för första gången på ett år, det var super.Ville dit idag med men hade ingen skjuts, 1000
Men imorgon ska jag och min kära familj åka till gesunda och hoppa i de stora hoppen, haha.
På kvällen blir det kanske kvällsåk i granberget, vi får se- antagligen ät jag helt slut då.
Men nu ropar mammi att jag ska härifrån och det var precis min tanke,vi hörs  peace

mina godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0