linneatröglund

OM DIG
Namn - Bebbe
Bor - kommer inte ihåg..
Syskon - 2
Ålder - 13
Född - va?
Ögonfärg - brun-gul-grön med mörka streck(?)
Längd - 7 meter
Höger eller vänsterhänt - höger fan
Stjärntecken - jungfru hihihi
Hårfärg - brunt

DAGENS:
Kärlek - godis
Saknad - farfar
Kläder - mjukisbruskilusker och banan(a)
Mat - mums


SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - nej
Tycker du om godis? - JAA
Hur många gånger i veckan äter du godis - tror du ajg räknar eller? idiotjevel
Äter du oftast nyttig mat- vettefan
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - jadå
Är du nöjd med ditt förnamn - japp, bebbe(L)
Tycker du att du själv är smart - jag är supersmart, vissa tror att jag är lite trög, kan bero på mitt efternamn...tröglund :$
Vem är din dröm kille- de säger jag inte här(a)
Vad är det sämsta hos dig - nej nu måste jag starta hjärnan!
Vad är det bästa hos dig - min humor hihihi
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- vet inte
Du tycker om att vara med det andra könet? - japp!
Känner du dina grannar - hahah
Gillar du skolan - jag gillar kompisarna I skolan:) men alla lektioner, nej urk
Har du någon gång skolkat - japp
Sporter/aktiviteter har du gått i - jag spelar fotboll:) har gått på tennis och sen gymnastik när jag var liten, nått mer säkert men de kommer jag inte på nu heheh
Har du några tatueringar - hela ryggen full!!! not.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - exakt 2762087807097 gånger.
Tycker du om djur - ja speciellt ärtor.


BRUKAR DU...
Sova - ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - nej usch
Klä dig i svart -fötter
Lita på folk - japp
Drömma mardrömmar - nej inte alls ofta:D
Gå i skolan - ja-.-
Gå i kyrkan - absolut!! inte
Ljuga - händer väl ibland..
Knulla - jafan

HAR DU...
För många vänner? - nej
Någon psykisk sjukdom? - ja märks inte det?
Skadat någon? - nej jag har ALDRIG skadat någon(-.-)
Färgat håret - ja!
Några piercings - 0
Några tatueringar -nej sa jag!
En dator - 73 st :)
Varit otrogen- haha i fyran, ja
Gjort bort dig rejält? - hm ja

ÄR DU...
Snäll - jadå
Snygg- katt
Söt - :(
Kort - nej giraff
Klantig - JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0