myzän här!

HEJ
Linnea tog bort mitt fina inlägg som hade en bilc på henne och Sofia igår!
Taskigt tycker jag, hihi! Men nu har jag bytt "tema" till något finare än tomaterna!
Idag gick min mobil sönder,eller den lever men ett annorlunda liv än tidigare bara.
Först så åkte den nämnligen kana ner för räcket på trappan i skolan och sen stoppade
Amanda in den i mickron, INTE SMART.Det blev "ingen täckning" och fyrkant och stjärna-
knapparna funkar inte som straff! Hahaa, ah så jag kan varken smsa,ringa eller ta emot något av det.
Så nu kan jag inte smsa slut mina gratis sms :(
Men nu ska jag ha glada tankar :D Linnea kommer på lördag och sover här.Sofia ska vi kanske träffa på dagen.
Och justja,jag gjorde en jättesnygg reklamskylt om våran blogg i skolan :-) Kanske får ni se den i framtiden.
Hadet bäst, peace
// mmmyzään http://mmmmmy.blogg.se/


En O-bild på mig och Linnea!(Lägg märke till min tatoo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0