mywxään is vrajtiing

2010-test.

OM DIG
Namn - Abbe
Bor - I rövhåla
Syskon - 2
Ålder - 100 / 2 / 2 / 2+ 1,5 :-)
Född - ja det är jag
Ögonfärg - blandart
Längd - 1,50 (?)
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - jungfru,hjälp!
Hårfärg - blandart

DAGENS:
Kärlek - har jag mycket av 
Saknad - har jag med mycket av, LINNEA
Kläder - har jag ja
Mat - jaha ska man skriva om dagenss,haha:D då kör vi om

Kärlek - emma:D
Saknad - LINNEA
Kläder - träningskläder, nu: mjukisbraskilusker&linnne
Mat - pizza ;)

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - ja såklart . vem gör inte?
Tycker du om godis? - Det är bara för smala människor
Hur många gånger i veckan äter du godis - aldrig
Äter du oftast nyttig mat- alltid
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - ja,varenda dag
Är du nöjd med ditt förnamn - ja(?) vem vill inte heta abbe liksom?
Tycker du att du själv är smart - jag gillar allt med mig själv
Vem är din dröm kille- matthew lawrence
Vad är det sämsta hos dig - har inget dåligt
Vad är det bästa hos dig - allt!
Har du bra självförtroende - märker ni inte det?
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- när jag inte har dataföbrbud.mycket
Du tycker om att vara med det andra könet? - aah ;)
Känner du dina grannar - känner alla i hela kvarteret,gav nyss granngumman en kaka:D
Gillar du skolan - gillar allt med skolan
Har du någon gång skolkat - nej,varför skulle jag?
Spelar du något instrument - piano&trummor
Sporter/aktiviteter har du gått i - dans,fotboll,innebandy,slalom,gympa,origentering mm. (?)
Har du några tatueringar - nope
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - aldrig,det är den inre skönheten som räknas
Tycker du om djur - ja alla slags.speciellt afrikanska gröna vildåsnor
Vill du knulla nu- jaa,med ola:D


BRUKAR DU...
Sova - ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - aldrig haft tanken!
Klä dig i svart -händer
Lita på folk - ja,det finns inget ont i denna värld
Drömma mardrömmar - ibland
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - ja.varje söndag
Ljuga - aldrig!
Knulla - med ola ja

HAR DU...
För många vänner? - nej,det kan man inte ha för många av.
Någon psykisk sjukdom? - ja såklart? märker man inte det
Skadat någon? - vill aldrig skada någon
Färgat håret - nej , mitt är så grått och vackert
Några piercings - 2
Några tatueringar -nej sa jag!
En dator - ja
Varit otrogen- nej
Gjort bort dig rejält? - som fan!

ÄR DU...
Snäll - ja , alltid
Snygg- som fan,
Söt - jaa
Kort - ja det med
Klantig - jaa

Kommentarer
Postat av: fanny

haha :D

2010-02-11 @ 10:15:22
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0