en mobiltelefonpratande ärta på överraskningsfest

HEJ
Pratade med Linnea för en stund sen och hon ska på ellens överraskningsfestis,
så hon hade inte tid att prata så länge.Men hon ringer sen!
Ärtor är fina,det vet jag för att jag är en själv.
Jag skriver en uppsats om åsnor i skolan,det ÄGER!! Fast inte ärtor.
Ni ska få en smaskig bild på en åsna här neranför snart.Imorn kommer Linnea
hit och sover,najsickesurprise:-)
Jag har det rätt så tråkigt nu jag,så därför vill jag flumme med någon! Kontakt:[email protected]
Hör av er bara gaalniingar . Jag städer mitt rum så det blir skinande rent.
Jo jag tvekar att det blir det men man kan alltid försökt.Hade franskaprov idag och det SKIT
verkligen faktist,helt otroligt.bajs              nu saknar jag min mobil som in i norden!
Eller ah, att kunna smsa på den iaf :-) detta kan gå snett!Nu ska jag kila åt jordklotets mitt
puss,peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0