jibjab

Hejsan allhopa!
Det är jag,my som talar ut.nanana!
Jag gör just nu en massa roliga och galna videis på jibjab.Det går super!
Kanske bjuds ni på en galen och rolig på mig och vännen Linnea(bebbe) senare isf
Den blev okej men var inte så noggrann gjord, finns på fb!
Snart ska jag iväg och träffa klara tror jag men först har jag ett rum att städa,
två läxor att göra och tio härliga fingrar att måla.Rosa tror jag det blir.Ge mig en spark i baken för det!
Imorgon ska Linnea sova här, vi tänkte gå på vinterfestivalen eller så blir det backen.
På lördag åker vi till kupolen och shoppar loss, ypperlig och planerad helg(om det går nu då)
Ja för det är nämnligen inte säkert.Nu ska jag sysselsätta mig med något annat än datorn,
något av de tidigare alternativen.Puss och ciao
Peace


yayy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0