ABBE TALAR UT: DO YOU REMEMBER?

Jag är fortfarande sjuk, men jag har hållit igång ändå! Åkte till Emma i förrgår och vi hade det mys och kul även fast jag hostade och så hela tiden. Igår efter att vi varit på kupolen jag och emma och kollat in bikbok som öpnnade då, tog jag bussen(som jag höll på att missa) till fotbollsträningen och tränade fast jag skulle vilat! Träningsnarkoman som jag är! På söndag börjar dansen också, och då missar jag matchen då, och på onsdag:-(
Föresten så ikväll ska jag och tjejorna ha mys med film och sleepover så här de sista dagarna innan skolan börjar. Nu ska jag bara vila upp mig på dagen. Vi hörs/ ABBE

dagen efter jag kommit hem från rhodos, brun? vill vara det nu med, allt har typ gått bort i det hära skitvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0