sjukling i stugan

Haha hej. Nu är det en ny header, paintad och också tillfällig. Eller ja dem brukar ju inte bli så tillfälliga menmen, jag och linnea tar tag i det nästa gång vi är. Jag är sjuk, feber, halsont, huvudvärk och så. Inte trevligt alls så min dag har spenderats hemma i sängen, framför datorn och ja heltenkelt i vårat hus. Snart om typ 10minuter är det vampaires daires(?) som brukar vara bra men jag har dick inte sett på det innan så jag får se omjag tittar på det. Tänkte ta ett bad i alla fall, med levande ljus och så för jag är rätt speedad nu. Har varit det de senaste veckorna.
Har inte hunnit umgås med linnea heller men jag hoppas det blir av i helgen om hon inte är upptagen och om jag inte åker till borlänge som är planerat. Fast först måste jag ju bli frisk! Men nu har jag suttit här på tok för länge.
Ska nog plugga lite NO också eftersom jag missade provet som var idag. aja, ha det nice! Kyss/M

Miss you, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0