HOME FROM HUVUDSTADEN

Hejhejhej! Just nu lyssnar jag på paper planes med mia(se nedanför)den är i alla fall asbra, precis som jag så det passar ju utmärkt. HAHA! Men nu är det en hannah montana låt istället, det försötrde stämningen.
I alla fall, i helgen var jag i huvudstaden och tävlade men det sket sig igen, förargande. Nu ska jag träna som FAN! Jag ska bli så jävla bra så att ingen någonsin kan slå mig, lycka till mig själv. Aja jag har iunte varit med hon som driver den här bloggen med mig på läänge. Men den drivs ju så bra. Typ inlägg två gånger i veckan som max och besökarrekors är 17st typ. HAHA! Idag har vi haft 2trogna besökare. Och så kommer ju aldrig en ny header så det ska vi fixa. Men nu ska jag träna inför mitt muntliga anförande som jag kom på att jag har imorgon. Kyss /M


haha lurigt med videon, ni får klura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0