go mormor!

Hejhej!Bra att linnean skrivit nu också:D right?Idag har jag chillaxat,typ all the day.SKöönt!SK som i SKills;)
oxh städat mitt rum också,bra nog så nu bläker det som guld.haha nej men ändå
Vet inte riktigt heller vad jag ska skriva förutom(som linnea sa)så ska det komma en ny header alldeles snart nä den är gjord,haha!För det har vi nämnligen inte påbörjat.Men nu ska ju i alla fall fotbollen börja vilket både jag och linnea är överlyckliga för.Det är saknat!Men detta blir det 95-96 lag:/ hmm!aja vi får ta det med en nypa salt och ha kul.Nu ska jag äta tacos och tvätta my hair(hehe) Okejs, hejdå allaaaaihoopa

HAHA GO MORMOR!(DET ÄR INTE MIN MORMOR PÅ BILDEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0